söndag 24 juni 2012

Update

Hallå hallå!

Japp, jag lever. Läget är under kontroll. Ingen fara!

Sjuuuukt längesen jag uppdaterade nu. Riktigt dålig stil!

Ja vad har hänt sen sist?
- Jag har valt kurser till hösten. Det blev - Fashion 1
                                                                 - Hairstyling 1 och 2
                                                                 - Skin care 1 och 2
- Bokat flygresa och hyrbil till/i LA
- Min halvsyster Mathilde har tagit konfirmationen.
- Jag har också varit utomlans. Jag och mamma tog en sista minuten till Alanya.
   Så himla skönt :)
- Marios bror Stefan har tagit studenten.
- Min framtida roomie Jennifer har varit på besök.
- Sen har det ju varit midsommar helg också. Vi skulle egentligen på en jättestor fest men vi var inte riktigt sugna på det så vi var hemma hos pappa.
Pappa och dom var iväg så jag, Mario, Simon, Goran och Mathilde var där och grillade och spelade spel. Lite senare kom även fyra st till men dom stannade inte så länge.

Slänger upp några bilder från den senaste tiden.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar