måndag 8 oktober 2012

BBQ

Denna helgen har varit så rolig!
I Lördag ställde jag och jennifer klockan på nio och gick upp och låg vid poolen i två timmar.
Vi var absolut tvungna att få lite solsken på våra kroppar. Den brännan man en gång hade är just nu obefintlig.
Fick ett riktigt wake up call härom dagen.

Sen vid ett tiden kom Cyrus och hämtade upp oss för att åka hem till honom på BBQ.
Det var så mysigt.
Vi drack drinkar, grillade, hade picknick i trädgården, spelade beer pong och flip cups (som för övrigt var sjukt roligt!) och hade en riktigt bra dag.

Senare på kvällen drog vi ut till en bar nere på stranden och efter det åt vi världens godaste pizza som nattamat. Mmmm!
Var en idiot kille som satt vid samma bord som oss när vi åt.
Han satt bakåtlutad och jag framåtlutad och helt plötsligt kläcker han ur sig "Hey, have you ever seen a human eat a butterfly" och bet på min tatuering på axeln.
En helt random kille som jag inte pratat med eller något. Delade bara bord med dom eftersom det var fullt.
Det gjorde ont så jag sa till honom men ändå så gjorde han det igen.
Vem tror att det är ok liksom?!

Vi sov över i deras hus (för det ligger ca 40 min härifrån) och så åkte vi hem i eftermiddags, tog en powernap och sen pluggat.
Skola imorgon igen :(













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar