torsdag 22 november 2012

Last night!

Hej hej!

Då var det lite fest igår igen.
Det är ju thanksgiving här nu och igår var den bästa dagen då alla festar.

Så när jag kom hem från skolan fixade jag mig lite snabbt och sen åkte vi med våra grannar till ett houseparty i newport beach i orange county.
Det var ett så fint hus.
Gated community och jättemysigt!
Jag hade så kul på festen.
Massa folk och mat plus att jag gjorde klassikern och ramlade på alla fyra framför allihopa :(
Så pinsamt!

Efter det mötte vi upp några vänner som hade ett rum på redbury hotel i Hollywood och tog några drinkar med dom innan det var dags för nattamat.

Vi stack till en restaurang som heter kitchen24 som har öppet dygnet runt (chocking!!)
Så när kl var fyra halv fem i morse satt jag och åt lax och potatismos med grönsaker. Haha!
Men gott var det!!



1 kommentar:

  1. hahaha, jag hade velat se när du ramlade... Varför berättade du inte det igår.... hahaha kul... fast det är lite synd om dig också /Linnea

    SvaraRadera