tisdag 19 februari 2013

Söndagen

På söndag vid lunchtid bestämde vi oss för att ta en roadtrip till San Diego.
Vi skulle ändå ha bilen ända tills måndag morgon :)

Vi körde ganska sent och stannade 365 000 gånger på vägen. Haha!
Vi stannade i orange county och åt "lunch" i solnedgången på stranden/parkeringen.

Vi kom fram till San Diego vid typ halv åtta på kvällen och gick då och åt på världens bästa sportbar!
Det var så bra musik och väldigt mycket blandat folk. Kul!
Sen efter det gick vi till en bar som heter SideBar där vi mötte upp Greystone killarna, som vi kallar dom.
Dom hade bord och valde tydligen att gå all in. Haha!

Sen efter det gick vi vidare till en nattklubb som jag inte kom ihåg vad den hette.
Det var såååå mycket folk där. Vi hade bord även där och killarna beställde in flera flaskor Dom Perignon champagne i guldflaskor, vodka, och massor av Patron tequila.
Själv höll jag mig till en redbull i med jag körde men dom anda tjejerna festade till det lite :)

När klockan var 2 halv tre något så satte vi oss i bilen och körde tillbaka till LA.
Stannade ganska många gånger på hemvägen också så vi var hemma vi halv 6 på måndag morgon.

Men San Diego är en fantastisk stad! Alla jag mött älskar San Diego.
Och vad händer med männen där?! Alla är långa och ser extremt bra ut. Vi som bor i LA var lite smått chockade men kände en lättnad och tänkte att det ändå finns hopp om männen i USA. Haha









På hemvägen sitter alla tysta och trötta i bilen och jag möts av detta när jag kollar i backspegeln. Haha!
Polisen kom fram till oss när vi hade paus på en parkering och sa "Somebody reported a car with aliens on the road" Haha!


















3 kommentarer:

  1. Har du amerikansk körkort eller bara vanligt svenskt körkort? :b funderar nämligen själv på att hyra bil här i L.A... :D

    Jenni - http://jennimaatta.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hej! Efter studenten åkte jag till San Diego för att vara au-pair (åkte dock hem efter 3 veckor men det är en annan historia) Nästa gång du/ni åker till SD så åk över den blå bron och till Coronado (där bodde min värdfamilj) Fantastiskt vackert och helt klart värt ett besök. Kul att läsa om dina äventyr! Lycka till over there! /Frida

    SvaraRadera
  3. Hej Frida!
    Tack för tipset. Det ska jag definitivt besöka.
    Kommer åka dit på en weekend om några veckor igen :)
    Vad kul att höra att du läser min blogg!
    Ha det så bra!
    Kram!

    SvaraRadera