tisdag 12 mars 2013

My lovely family and friends

Jag saknar alla mina vänner och min familj så mycket!
Jag önskar verkligen att alla skulle kunna komma hit och hälsa på.

Fast jag trivs så himla bra, känner mig som hemma och känner att jag aldrig vill lämna denna underbara staden, så kommer det självklart dagar då jag tänker extra mycket på er där hemma och saknar er massor.
Det som är så bra är, att när man har dom där dagarna, så finns det så mycket man kan uppehålla sig med, så man tänker på annat. Tur det :)
Kom hit med er nu :)


Här är bilder från mitt going-away-party i somras. Tema: white-party :)

Linnéa, Elin och Jennie :)

Fullt normala? Jag med min pappa och bror

Hela familjen samlad. Älskar er!

Min mamma och min farbrors fru :)

Jag och Anna <3

Jag och pappa dricker Jäger :)

1 kommentar: