lördag 20 april 2013

Birthday weekend!

I fredags förra veckan fyllde jag 25, vilket vi firade massor!
Vi smygstartade redan i Onsdags kväll med att gå till Emerson, sen i torsdags blev det Lure och på fredagen hade tjejerna planerat en heldag.

Jag hade ingen aning om vart vi skulle men tjejerna satte sig i en taxi med mig till downtown och stannar på LA Gun Club.
Så vi skulle skjuta! Det var så roligt!
Vi valde tre olika vapen, en vanlig revolver, ett automatvapen (pistol av något slag) och sen en svart, typ någon rifle, eller vad dom nu kallas.

Efter det lunchade vi på the grove och sedan var det dags för utgång.
Vi började med lite tapas och sangria på Beso och efter det AV, där vi firade med tårta och champagne.

Dagen efter, på lördagen, var vi väldigt trötta och vilade typ hela dagen, sen på kvällen så spelade vi spel här hemma och sen drog till saddle ranch där vi åt middag och drinkar.

Tack vare mina fina vänner fick jag en underbar födelsedags helg, fast inte min familj och mina "svenska" vänner var med!

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar