tisdag 16 juli 2013

Svensk sommar

Så där ja. Då har jag befunnit mig på svensk mark i lite mer än en månad.

Helt ärligt så njuter jag av att vara hemma och jag har hittat på massa kul sen jag kom hem!

Det är så kul att umgås med sina nära och kära. Man uppskattar det på ett helt annat sätt när man bara ses två gånger om året numera :)

Jag har verkligen levt ett svensk sommarliv. Haha!
Jag har firat midsommar, varit på killebom, haft cykelfest, ätit massa grillad och svensk mat, varit i Helsingör med mamma (vilket visserligen inte är svenskt), haft 3 dagar på stranden, firat fina Julias student, massa picknickar och även en del festande.

En del saker, så som tennisveckan i Båstad, Östersjöfestivalen, hotellweekend, Liseberg och min och Annas 25-årsfest, står fortfarande kvar på schemat.

Jag lägger upp massa blandade bilder från sommaren hittills :)


















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar