lördag 15 mars 2014

Lördag

Idag har varit en sån bra dag! 

Började med att jag och Josse M åkte till Hyde park i förmiddags, drack en kaffe, kollade på folk och bara njöt av det fina vädret. 
Gud vad hyde park är fint! 
Längtar tills det är riktigt varmt så man kan utnyttja den mer :) 

Sen efter det åkte jag, Josse A och Camilla till vår superfina lägenhet och skrev kontrakt. 
Jag är så exalterad över att flytta in. Kan inte vänta. 
Tyvärr måste jag dock vänta tills den 5 april, men värt väntan :) 

Efter visningen gick vi och kollade runt lite i området. Fanns massa barer, restauranger och butiker på gångavstånd så vi är väldigt nöjda med läget.
Det kommer bli bra det här. Hehe :) 

Nu ska jag nog sätta på en film och bädda ner mig i soffan :) 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar