tisdag 15 april 2014

Birthday weekend

I lördags var det dags för min födelsedag!! 
Gud så exalterad jag var :) 

Som jag skrev i förra inlägget så kom Jennifer och hälsade på och firade min födelsedag med oss :) 

I fredags efter jobbet gick vi på middag på dstrikt och gick sedan ner till nedervåningen där dom hade nattklubb. Det var så sjukt bra musik hela kvällen. 
Helt perfekt! 

Sen i lördags gick vi på middag på kvällen i en mysig liten gränd vid regent street. Så mysigt! 
Äntligen fick jag min Lasagne som jag varit sugen på så länge. 

Efter middagen gick vi till en rooftop bar som heter Aqua bar.
Camilla känner ägaren där så vi fick en välbehövlig gratis kväll med massa champagne och drinkar. 
Dom jobbade på en ny drinklista så vi fick nöjet att provsmaka och ge ett utlåtande (och kanske även ett namn) om vad vi tyckte om drinkarna. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar