måndag 8 augusti 2016

Nu har jag bestämt mig! 
Jag har velat fram och tillbaka angående bloggen. 
Jag har varit något enormt dålig på att uppdatera den och haft den nere ett år ungefär. 
Jag har ganska lite läsare och jag har kanske inte så mycket extremt intressanta saker pågående just nu. 
MEN...
Jag älskar gångerna jag sitter och läser igenom bloggen och minns allt roligt och alla härliga minnen, och just därför har jag bestämt mig för att starta upp den igen.

Det kommer dock bli lite annorlunda innehåll. 
Jag kommer skriva om min vardag och mina resor, men jag kommer också skriva mycket om skönhetsprodukter. 
Just nu jobbar jag med både hår, smink och styling så jag tänkte dela med mig av mina favoriter och ge er lite tips och tricks. 

Låter spännande va? :) 
Stay tuned ... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar