lördag 1 april 2017

Maria åkerberg

Ja mina vänner. 
För ett tag sen så skrev jag om obalansen som uppstått i min hy. 
Jag beställde hem produkter från Maria åkerberg och påbörjade en helt ny hudvårdsrutin. 

Nu har jag haft dessa produkterna i snart exakt två månader och jag är helt såld! 
Älskar det verkligen. 
Jag har kommit på mig själv med att stå och granska min hy framför spegeln, just för att jag verkligen ser en skillnad. 

Jag känner att jag har fått hyfsad bukt på oljigheten, men där gör ju makeup pudret mycket av jobbet också. 
Men mina porer har blivit betydligt mindre. 
Dom syns, men det är inget djup i dom längre. 
Plus att min hy känns mjuk och len och verkligen återfuktad och i balans. 

Det jag använder är: 
- Foaming wash gentle (rengöring) 
- Neroli freshener (ansiktsvatten i sprayflaska som jag sprayar i ansiktet) 
- Serum antirouge (porminskande plus att den är bra om man har lite ytliga blodkärl och en tendens till rodnader) 
- Eye cream 
- Face lotion clearing (återfuktar men behåller fuktbalansen på en jämn nivå och gör att jag inte blir så oljig under dagen) 

Supernöjd med allting. 
Målet är att bli av med porerna helt och va flawless. 
Är det ens möjligt? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar