fredag 2 mars 2012

Fredagkväll

Hej Hej!

Nu har det gått ännu en period där jag varit sämst på att uppdatera. Inte bra!
Förlåt mina vänner. Hehe!

Den senaste veckan har varit ungefär likadan som alltid förutom att ja jobbat varje dag.
Jag är inte så vad vid det så jag har varit helt halvdöd på kvällen när jag kommit hem.
Och tyvärr så har detta gått ut över träningen också.
Det enda i nyttighetsform jag har hunnit med denna vecka är två powerwalks.

Dessutom så har denna veckan bestått av massa mat som inte är GI, massa kakor och choklad.
Känns som jag har ätit något sött varje dag, och det har jag nog också.

Nu börjar snart big brother och då ska vi duka upp med lite ostbricka här hemma.
Jag tror jag lika gärna kan fortsätta på det onödiga spåret denna helgen och köra klassikern att börja bli nyttig på en måndag istället. Haha!


Jag ska se om jag kan få ut något roligt från denna helgen som kan vara värt att skriva om. Hehe :)
 



Min frukost härom dagen. Ofta man får en sån spikrak banan! Haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar