fredag 2 mars 2012

Nytt i bandrumsskåpet

Idag fick jag springa bort till Parelle på lunchen och förnya mitt badrumsskåp.
Det är verkligen så att så fort en sak börjar ta slut så vips, är alla andra saker också slut.

Så idag fick jag ta dom två viktigaste sakerna först.
Det var rengöring och ansiktscreme.
Brukar alltid använda Clinique. Det är favoriten!
I alla fall när det kommer till rengöring men däremot ansiktscreme så gillar jag Clarins eller Dior.
Diors fuktcreme är helt underbar!

När jag kom till Parelle, eller Parfymeri1 som det heter nu, så såg jag att dom hade GWP på Clarins.
Ni vet när man handlar två valfria produkter så får man en liten necessär med lite små produkter i.
Dom små produkterna är så bra att ha när man ska ut och resa och så :)
Så jag passade på att handla.
Det blev en helt vanlig fuktcreme och även en ansiktstvätt med små små korn i som är lite exfolierande.
Den är jätteskön och huden blir helt silkeslen efteråt :)
Plus att dom luktar jättegott!


Kass mobilbild, jag vet :( Men tvätten heter One-step gentle exfoliating cleanser och cremen heter Hydra Quench Cream.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar