fredag 20 juli 2012

2012-07-20/21

Nu  har jag tagit och packat ihop mitt flyttlass och flyttat till Los Angeles för ett halvår.
Vi mellanlandade i 'berlin och hade sen världens drygaste flygresa.
Jag var så rastlös och hittade ingen bekväm position.

När vi väl kom fram till hotellet var det bara till att fräscha till sig och sen
dra vidare och hitta något att äta plus lite schampo och vatten och frukt och sådana saker.
Så vi gick bort till Ralphs (som låg typ 5 km lägre bort än vad jag trodde)
och sen unnade vi oss en varsin frozen yoghurt på hemvägen också.

Nu sitter vi här i en varsin säng med en varsin data i knät. 
Vi har snart varit vakna i 48 timmar förutom att jag sov ca en och en halv timme hemma innan vi åkte.
Så ja, just nu är jag ganska trött.
Men kl är snart 20.30 här så det är ok att sova nu :)

Hoppas alla har det bra där hemma.





1 kommentar:

  1. Har tänkt på dig dessa dagar då du åkt men nu ser jag att du är på plats.
    fint väder har ni ser jag.
    njut nu för fulla muggar.
    massa pussar å kramar från oss <3

    SvaraRadera