måndag 23 juli 2012

Söndag måndag

Igår besökte vi den berömda söndagsmarknaden på fairfax/melrose.
Gud vad mysigt det var att gå runt där. Det fanns allt från möbler och foton, till smycken och kläder.
Hittade massa fina smycken men det enda jag köpte var faktiskt en dekoration till håret.
Det var ett läderband med små blommor på.
Det verkar vara något som är inne här.
Sen efter det gick vi och kollade lite i affärerna på melrose innan vi gick hem.

Idag fick vi gå upp tidigt för kl åtta åkte vi till skolan för att checka in oss.
Alla stod där med sina papper och pennor och alla nummer medans vi kom helt oförberedda. Vi hade inte ens en penna på oss men det löste sig ändå.

Efter det blev det frukost och shopping i santa monica, lite lägenhetsvisningar och sen middag på the grove.
Ni kan inte fatta hur mycket vi går här. Det är helt galet! Jag skojar absolut inte om jag säger att
vi går två minst två mil per dag, iaf sen i fredags när vi kom hit.
Men det är bra att förbränna "lite"  :)

Nu är det snart bedtime för imorgon blir det informationsseminarie kl åtta och sen engelska och mattetest.
Matten kommer ju förmodligen gå åt skogen. Tur att Mario och pappa har förberett mig lite iaf :)












1 kommentar:

  1. Vad fräsch och fin du ser ut på alla bilder! Solen kom som du lovade och det är olidligt att jobba i affären nu. Vi har AC:N på det minsta man kan ha dvs 18 grader och vi går runt och svettas ändå! Värmen gör så att man känner sig helt dizzy och trött.. Hoppas testet går bra i morgon! Jag saknar dig! puss och kram Fotti

    SvaraRadera