tisdag 28 augusti 2012

Helgen!

 Hallå Hallå!

Nu är det läggdags för mig. Har ju haft min första dag i skolan idag.
Det gick väl bra antar jag. Har ju bara tre lektioner två dagar i veckan.
Jag har två ART kurser. En drawing och en design och dom verkar riktigt roliga.
Man ska typ måla hela tiden.
Sen har jag en fashion kurs som handlar om material och kvalitet och patternmaking och design.
Får se hur det kommer gå denna terminen men det är iaf roliga kurser :)

I fredags, ni vet är jag la upp bilden från förra inlägget, så ringde en kompis till linnea och frågade om vi ville åka med dom till vegas.
Så jag hoppade in i duschen och tvättade av mig gårdagens smink, packade väskan och var på väg till vegas inom loppet av en och en halv timme.
Jag älskar sånt!
Synd bara att det var världens värsta trafik på ditresan så vi kom inte fram förrän vid tio tiden på kvällen.
Då gick vi upp på vårt fina rum på Palazzo, byta om och sen dra ut.
Vi var på XS. Det var en såå rolig kväll och vi festade tills solen gick upp.

Sen i lördags åkte vi till en outlet och shoppade lite sen åkte vi till vår kompis svit uppe på whynn.
Gud vilken fin!!!
Det var den finaste sviten jag sett, inte den största, för det var den på penthouset på planet hollywood.
Sen på dagen var vi på poolparty på encore bech club.
Det var nog bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv.

Men sen var vi ute på kvällen också men det blev en lugn kväll. Ganska skönt :)
Vi kom hem tidigt och fick en riktigt god natts sömn innan det var dags att köra hem dagen efter.

Jag tänkte lägga upp lite bilder men linnea har alla på sin mobil och hon sover nu så jag fixar det imorgon :)
Kan lägga upp lite bra musik som vi lyssnar på varje gång vi ska ut.
Och även en liten film från poolpartyt :)















Se nu till att lyssna på musiken mina vänner :)
Så kommer bilder imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar