torsdag 23 augusti 2012

Torsdag

Usch ja. Idag har vi verkligen inte gjort mycket.
Jag har känt mig lite halvkass idag. Lite smått febrig och hostig.
Men jag har legat i "sängen" hela dagen och vilat upp mig för ikväll blir det utgång igen.
Tänkte först att jag skulle vara hemma men jag är så sugen på att följa med ut och eftersom vi hade en lugn kväll igår så förtjänar jag att gå med ut :)
Igår var vi uppe hos våra kära grannar. Dom bjöd på tacos och filmkväll. Mysigt!!!

Så ikväll ska vi till Lure igen. Det är så roligt där på torsdagar!
Vi var där första veckan vi var här alla fyra. 

Detta inlägget blir väldigt ointressant. Det enda vi har gjort idag är att handlat och tvättat. Vi tänkte städa också men det fanns det inte tid till :(










Väääääldigt ointressanta bilder men det är det enda jag har att bjuda på från dagen :)

Hittade även en bild från första gången vi var på Lure på en torsdag.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar