söndag 23 december 2012

Back in Sweden

Ja, då var jag tillbaka i Sverige igen.
Känns väl sådär.
Det kommer kännas underbart att spendera jul och nyår med min familj och mina vänner.
Jag har saknat alla såååå otroligt mycket så jag är väldigt exalterad över att träffa dom.

Det tråkiga är att det är så jäkla jäkla kallt!
Kommer ju aldrig gnälla över "kylan" i LA längre. Hehe.
Och hur glad är jag inte över att träffa lilla Elvis igen. Så mysigt.

Det är väldigt mycket ändringar att ta in hemifrån men det gäller att hålla mig stark och humöret uppe.
Kommer fokusera på alla underbara vänner och familj.

Jag saknar redan alla mina fina roomies. Det var så sorgligt att säga hejdå till alla.
Madde åkte först på fredag morgonen, sen linnea vid tolv tiden och sen jag och Jennifer vid fem.

Flygresan gick väldigt bra. På tio timmarsflyget sov jag ungefär åtta timmar i streck. Så skönt!
Och sen på london-cph flyget somnade både jag och jennifer innan vi ens hade lyft. Haha!
Trötta eller?

Nu sitter jag och väntar på att Linnea ska sluta jobba så vi kan ses sen. Så kul :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar