fredag 20 januari 2017

Beauty nytt

När jag var i London så införskaffade jag mig två nya läpprodukter från Nyx. 

Dom hade så bra sortiment och det var som rena himmelriket att kunna gå runt och kolla på alla fina nyanser live, och inte på bilder från någon hemsida. 

Jag är ju ett fan av matta läppstift så jag köpte ett från Nyx Lingerie collection.
Måste säga att jag var lite besviken på det. Det var ganska svårt att få jämnt, det fastnar lätt i linjer om man är torr och det sitter inte så bra. 
Jag har ett av deras matte lip cream och det är superbra! 

Bäst av alla matta jag har testat är nog faktiskt Milani. 
Det sitter hela dagen, oavsett om du äter och dricker. Den står emot allt! 
Och den är lätt att få jämn 👍🏼 


Nyx lingerie collection "embellishment" 

Sen köpte jag detta också från nyx. Så återfuktande och krämigt. 
Tänkte det skulle va perfekt till vardags om man inte vill känna sig så sminkad :) 

Nyx extra creamy lipstick "thalia" 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar