onsdag 1 februari 2017

Onsdag 1 februari

Idag har jag haft min lediga dag och som jag njutit. 
Jag har varit superlat, men ändå lite produktiv. Lagom lite ;) 

Jag sov alldeles för länge i morse, åt frukost och satt i soffan alldeles för många timmar. 
Efter tillräckligt många timmar av lathet beslutade jag mig för att ta en powerwalk. 
Satte i min favoritpodd, straight up with stassi, och gick i lite mer än en timme. 

Sen har jag duschat, gjort en timmes inpackning i håret, tvättat, fixat fötterna och hämtat paket från lyko. 
Har verkligen haft egentid deluxe. 

Nu kommer kvällen fortsätta i soffan. Har inte bestämt vad jag ska titta på, men har laddat upp med ljus, ingefärste och min lilla målarbok. Tycker det är så himla avslappnande att sitta och måla. 🙈 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar