fredag 4 maj 2012

Fredagkväll

Hejsan Alla!

Kan inte fatta att det nästan gått en hel månad sen jag skrev något här sist.
Var tar tiden vägen liksom?

Den senaste tiden har varit ganska vanlig. Det har varit och är väldigt mycket med saker som ska fixas och ordnas inför skolan.
Plus att jag gjorde en grej fel med en betalning så nu väntar jag svar och är sjukt stressad över det.
Innan fredag nästa vecka måste allt vara fixat och klart och jag måste stå här med kvittot i handen.
Ahhh. Hoppas det går min väg och att dom sega människorna kan ta tag i det och börja hjälpa till.

Jag sitter också och håller på att få ihop mitt schema och det är värsta puzzlet.
Vissa av dom kurserna jag vill gå är ändrade eller borttagna och så krockar dom viktigaste jag vill läsa. Massa otur. Kanske är ett tecken?!

Jag håller också på att leta efter en resa till mig och mamma som vi ska åka på om tre veckor. Har faktiskt hittat en massa olika kap men jag måste vänta tills jag får lön. Lite drygt :(

Denna helgen kommer bli helt totalt händelselös tror jag.
Denna kvällen har spenderats i soffan och imorgon ska jag jobba. Men sen på kvällen vet jag inte vad jag ska göra.

Glömde ju säga! Det är Elvis födelsedag idag. Han har fått massa paket och ben och nu ligger han och sover som en stock på soffan :)



Födelsedagsbarnet

4 kommentarer:

  1. Usch då, det låter ju inte alls roligt att det kört ihop sig på det sättet. Men det fixar sig säkert ska du se. Du som har längtat så mycket efter detta.

    Vi får ta och ses snart tycker jag. Som du skriver, vart tar tiden vägen!! Veckorna går så galet fort. Vi måste träffas och prata om LA. Om jag kan komma och hälsa på dig och isåfall när?!! Hoppas verkligen det blir av. Har ju sparat semesterdagar till det så är inte ledig så mycket i sommar! ;)

    Kraaam!!

    SvaraRadera
  2. Ja absolut. Vi får träffas någon dag och planera :)
    Vi kan väl höras när vi har tid för en fika eller något.

    Det måste ju bli av nu när du har sparat semesterveckor och allt :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det låter toppen!!
    Vi kanske kan ta en heldag nu någon helg framöver? Som vi gjorde sist, middag o så?! :-)

    SvaraRadera
  4. Ja det tycker jag låter som en bra idé :)

    SvaraRadera