tisdag 8 maj 2012

Tisdag

Hej Hej!

Vilken härlig helg det har varit!
Lördagen blev lugn och skön med lite lördagsmys här hemma.

Sen i söndags så ringde jag och väckte Anna på morgonen för jag ville ut på lite äventyr.
Äventyr och äventyr blev det kanske inte men vi körde iaf till Balsberget
här utanför kristianstad.
Vi kollade på en skitläskig grotta och sen satte vi oss på utsiktsplatsen i typ 40 minuter.
Så härligt var det!

Efter det körde vi till Åhus och köpte en välförtjänt glass efter den vandringen på ca 2 timmar.
Sååå mysig dag.

Vi bestämde att vi skulle göra en utflykt nästan varje söndag.
På söndagar gör man ändå inget vettigt. Hehe
Vi har en liten lista att bocka av :)
* Åka till Aq-va-kul i Malmö
* Kolla på Ronja Rövardotter grottorna som vi har fått för oss ligger här någonstans.
* Åka till Brösarps backar
* Åka och kolla på skånes högsta vattenfall på 21 meter!!!

Vad var det mer vi kom på. Hmmm. Kommer inte ihåg.
Jo just det!
Vi bestämde att vi skulle göra en cykelutflykt i sommar. Både motion plus att man blir sjukt brun av att cykla i solen. Hehe :)

Nu ska jag göra en smoothie till frukost och sen sätta mig och läsa alla mina favoritbloggar innan det
är dags för jobbet!











2 kommentarer: