onsdag 9 maj 2012

Godmorgon!

Nu är det snart helg igen. Idag jobbar jag heldag och imorgon jobbar jag bara 12-17
så det känns lite som att jag tar helg ikväll :)

Ikväll är det invigning för ett nytt café här i stan. Lu´s café som ligger vid stora torg.
Det kommer nog bli jättemysigt där på sommaren. Caféer är alltid uppskattade här i stan.
Det skulle bjudas på lite smoothie och lite crepes och sånt gott.

Jag ska även hämta ut ett paket från yves rocher. Yeay :)

Och vet ni?! I förgår bokade vi in Las Vegas!  Tjoooo :)
Det blir en hel vecka denna gången och vi kommer bo på fina hotellet Planet Hollywood!
Ahh, vad jag längtar! Kommer bli så kul! Augusti skulle få komma lite snabbare.
Denna gången ska jag inte glömma min plånbok plus att jag verkligen vill se
Holly Madisons Peep Show som går på hotellet .
Hade inte råd med det sist så denna gången ska jag definitivt göra det om den fortfarande går :)


Dags att gå till jobbet nu. Over and out :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar