torsdag 13 september 2012

Barbecue, nightswim och random bilder

Hejsan!

Kl är nu snart 12 på dagen här.
Jag har precis druckit min (nästan) dagliga iskaffe och har även hunnit med en
hike i runyon med Ellinor.
Så himla härligt men fy fan vad jobbigt det var. Konditionen är absolut inte på topp!
Det är en sak som är säker.
Denna veckan har jag hikat 2 gånger och ska även gå till runyon på lördag så
förhoppningsvis går det väl åt rätt håll :)

I söndags hade vi en jättemysig barbecue hemma hos Ellinor.
Det bjöds på massa grillat. Det var så gott.
Plus att vi fick lära känna massa nya vänner. Vi hade en jätterolig kväll.
Inne på lenas blogg kan ni hitta länkar till alla tjejerna :)

Igår kväll efter skolan så gick jag, madde och linnea ner till poolen.
Dom har öppet till kl 22 så det är jättemysigt att gå ner där på kvällen när det är mörkt.
Det ska definitivt bli en tradition :)

Vad har jag mer för bilder?!
Ja just det. Lite roliga bilder från när vi var i en affär som heter Party city.
Dom hade massa roliga masker och annat kul.
Slänger även upp en film från när vi bilar i Santa monica/venice :)


Ahh! Så kom den på fel håll. Men skit i det :)

















2 kommentarer:

  1. Så mysigt det ser ut:) jag vill också grilla!!! Puss fotti

    SvaraRadera
  2. Ja det var jättemysigt! Verkligen :)
    Dock första grillningen sen vi kom hit :)

    SvaraRadera