söndag 9 september 2012

Gårdagen


Gud vad kul det var igår!

Vi började med middagsbjudning på Rock and Rileys. Fullsmockat med folk.
Det var lite mer som en bar men jättemysig och sjukt bra quotes på tvn hela tiden.

Sen drog vi vidare till Boosie Bellows. Det var ganska litet men det var bra!
Var kanske max 10 bord men det gjorde att man såg alla hela tiden.
Man missade liksom ingenting.

David Arquette hade sin födelsedagsfest där. Gud vad gammal han har blivit men han var faktiskt ganska het ändå. En snygg gammal. Hehe :)

Jag vill bara klargöra en sak: Att vi faktiskt gör andra saker än att festa.
Jag vet att det framstår som att vi festar hela tiden men det gör vi faktiskt inte.
Det är bara för att det är nästan bara är då vi tar bilder.
När vi är ute och shoppar eller fikar eller är i skolan så tar jag nästan inga bilder.
Men nu när jag har ny mobil så ska jag absolut bli bättre :)





Nattamat!!




David med "lilla" champangeflaskan!






1 kommentar: