onsdag 16 november 2011

Lägenheten

Hej!

Sitter här hemma i soffan näst intill deckad.

I morse tog vi två-timmars-promenaden till runyon canyon igen.
För det första så var träningsvärken olidlig i morse när jag vaknade.
För det andra så gick vi lite senare vilket betyder att det var så otroligt mycket varmare.
Det var nog bland det jobbigaste jag någonsin har gjort!

Vi fortsatte sedan promenaden till Hollywood boulevard och sunset strip.
Det var så roligt, jag tvingade Anna att ställa sig med scream mannen så jag kunde ta foto.
Det roliga var att han ville ha betalt för det sen.
Det som var ännu roligare var att det slutade med att Fidde gav honom två dollar :)

Vi lyckades också hinna med lite sol och bad på vårt "rooftop" :)

Jag kan för tillfället knappt hålla ögonen öppna. Håller på att somna medan jag skriver här.

Jag tänkte lägga upp lite bilder på vår fin fina lägenhet också!

Godnatt på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar