torsdag 24 november 2011

Universal studios

Jag glömde ju skriva om universal studios.

Jag säger bara som så att alla måste uppleva det stället minst en gång i livet!
Det borde vara med på allas "bucket list"
Vilken ställe alltså!!!

Det spelar ingen roll hur mycket jag visar eller förklarar, ingen kan förstå vilken upplevelse det är :)

Det har varit mulet och lite kallare vilket gjorde det perfekt för universal idag.
Det är även thanksgiving här idag så det var inte så mycket folk.
Skönt att slippa stå i långa köer när man vill åka något :)

Vi hann faktiskt med alla åkturer och shower.
Skulle vilja säga att jurassic park, terminator och waterworld var bäst!

Klockan är nu tio på kvällen och alla vi har gått och lagt oss.
Kommer sova som en stock inatt efter denna dagen.
Har varit sjukt frusen sen vi åkte jurassic park sista gången.
Blöta kläder och frysa är ingen bra kombination.
Så nu har jag bäddat ner mig i min goa velourmysdress :)


Imorgon blir det shopping igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar