torsdag 17 november 2011

Shopping!

Idag har det varit jättefint väder här i los angeles!
Dom andra dagarna har det varit dis från soluppgången fram till ca nio på morgonen men idag har det varit klarblå himmel hela morgonen.

I morse skulle jag och Anna gå till hancock park som ligger här i närheten.
Tillslut stannade jag två poliser och frågade om vägen.
Vet ni vad jag sa?
"Do you know were hancock park ligger?"
Lägg till engelsk uttal på ligger.
Haha. Det var så roligt :)

I morse åkte vi ut till en outlet lite utanför downtown.
Gud vad mycket saker dom hade och priserna var helt galna.
I en butik hade dom ett erbjudande om man köpte ett par skor så fick man köpa det andra paret för 15 dollar!
Kan ni fatta? Hur billigt som helst!!
Gällde alla skor och dom hade både flats, partyklackar, boots och stövlar. Massa fina :)

Vi kom alla hem med massor av påsar. Älsklingen hittade jättefina märkeskostymer och massa annat :)

Själv köpte jag 3 klänningar, 2 tröjor, 2 stickade koftor, 1 par träningsbyxor, 2 bhar, 2 linnen, 1 nattlinne, 1 diadem, 4 örhängen och två par skor.
Vet ni vad jag betalade för detta?
2300 svenska kronor. Helt galet!

Nej nu är det dags att sova. Ska ut på äventyr denna helgen så vi ska gå upp redan kl fem imorgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar