måndag 7 november 2011

Helgen

Vilken slapp dag det har varit idag.
Jag har varit ledig hela dagen och tydligen behövde min kropp extra mycket
sömn detta dygnet :)

Hela helgen har Mario varit i Helsingborg och spelat innebandy för det serbiska landslaget.
Dom vann båda sina träningsmatcher mot England.
Är så stolt över honom!

I fredags kom Anna hit och planerade vår USA resa.
Vi gjorde baconlindad torskfilé och bakade en massa gott.

Jag bjöd även hit min mamma i helgen på lite god mat och vin och
sen i Söndags fick jag sällskap av min fina kusin Emelie till matchen i Helsingborg.
Det blev en heldag men en väldigt rolig och mysig sådan :)

Nu ska vi ta en kvällspromenad med lilla Elvis sen in och kolla på film.
Det blir till att lägga sig tidigt idag för imorgon blir det Ullared :)


                                                               Sista matchen igår


 Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar