måndag 13 februari 2012

13 Februari

Jag måste nog säga att denna kvällen har varit lite långtråkig.
Jag har varit ganska trött så jag struntade i träningen idag. Jag tar igen det resten av veckan ;)

Men lite saker kan jag bocka av från att-göra-listan:
- Middag
- Göra februari/mars budget
- Mejla angående en lägenhet
- Tvätta
- Sortera tvätten från vår stooora tvättdag igår
- Rensa kylskåpet

Vi ska ju inte glömma bort att jag har jobbat idag också. Hehe.
Det som finns kvar på min icke existerande att-göra-lista är:
- Måla naglarna
- Färga ögonbryn/ögonfransar
- Städa undan kakor och after-eight från soffbordet :S

Väldigt viktiga saker måste jag säga!

Jag satt en stund inne på youtube innan. Finns det något mer tidsfördrivande?
Jag kollade på lite olika livespelningar och massa olika musikvideos.

Jag kollade bland annat på denna musikvideon. Jag gillar verkligen den. Kom ihåg när den kom och alltid gick på Mtv. Jag blev alltid så rörd på något sätt. Jag tycker den är så fin och har ett bra budskap.



Imorgon är det alla-hjärtans-dag!
Vad ska ni hitta på då kära vänner?
Jag och Mario ska pallra oss bort till gymmet sen har vi bokat bord på Aptit. Mmmm, det kommer bli så gott. Och mysigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar