tisdag 7 februari 2012

Ledig

Idag har jag varit ledig från jobbet, och det har varit så skönt.
Jag och elvis sov tills kl halv elva och så gick jag ut med honom direkt.

Sen efter det gjorde jag lite frukost och satte på en film och låg och latade mig med täcket i soffan.
Det var så skönt :)

Lite senare kom mamma. Vi skulle gå några ärenden i stan sen skulle vi simma.
Jag hade bara ätit frukost innan simningen och hon var också hungrig så vi köpte en varsin korv med bröd. Hehe.

På vägen hem går vi och äter och vad händer?
Jo, mamma halkar! Haha!
Hon verkar aldrig sluta halka heller. Hon får verkligen inget grepp om fötterna.
Och medan hon gör allt detta spänner hon ihop korvbrödet så hela korven flyger ut och landar först på hennes jacka och sen på marken.
Hahaha! Det var så kul. Fullt med ketchup på jackan med :)

Jag får flashbacks från när jag och mamma var i Kroatien för förra sommaren.
Vi gick där mitt bland folket i stan och mamma får helt plötsligt en pizzaslice på sin arm!
Den kom uppifrån, någon måste ha slängt ut den genom ett fönster eller något.
Sånt händer ju bara inte! Så roligt alltså!











 
 
 Var det någon som kollade på top model idag?
Gud vad jag längtar tillbaka till Los Angeles!
Och så längtar jag tills top model nästa vecka när det är dags för makeovers :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar