torsdag 16 februari 2012

16 Februari

Hejsan Alla!!

Hur har ni haft det idag?
Själv har jag haft en superbra dag!

Morgonen började med att min bror tog sitt körkort!!
Yeay! Jag är så stolt över honom. Grattis till dig!
Och sen senare i eftermiddags fick jag mitt ansökningsbesked till skolan! Positivt, javisst :)

Jag vet inte vad det är med mig men jag är verkligen inne i ett enormt shoppingbegär. Det är inte bra!
Denna veckan har jag handlat inne på hm två gånger och aima en.
Plus att jag har frestat mig själv genom att gå in och kika på allt fint som kommit in på nelly.se.

Jag har också börjat kika på vilken färg jag vill ha på mina första JeffreyCampbell "Lita".
Jag planerar att snart spräcka den oskulden :)




Hur var alla <3 dag förresten?
Vi hade jättemysigt. Först efter jobbet blev det träning, Jag på Zumba och Mario på gymmet.
Sen efter det blev det trerätters på Aptit.
Förrätt: Ceasarsallad me något rökt grillat kött och världens godaste dressing.
Varmrätt: Kalvfilé med potatiskaka (som var hjärtformad) och kantarellsås till det.
Sen till efterrätt var det något gott också. Vet inte riktigt vad men någon form av passionsfrukt mousse tror jag. Och inuti den var det daimkulor och kladdkaka och sen var det bärsås och färska frukter.
Mumma!!







Här är två av mina inköp från H&M. Klänningen köpte jag i beige. Kommer bli perfekt till mina soliga dagar i LA :)


Bild från hm.com
  
Bild från hm.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar