onsdag 22 februari 2012

22 Februari

Helt sleten sitter jag här framför tvn och väntar på att Big brother ska börja.
Tv-nörd!!
Kollar ni på Big Brother?
Alltså, Hanna W!! Kan man verkligen vara så himla trög? Jag tycker det känns omöjligt. Jag tror hon spelar lite grann. 

Jag och Elvis är själva ikväll för Mario är i Gbg med jobbet och kommer hem imorgon kväll.
Imorgon är det också vår 5-års dag. Hoppas hoppas jag kanske får någon fin liten present, fast jag tror inte det. Tänkte göra en liten mysig middag till honom imorgon :)

Jag har enorm idétorka så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Kan ju skriva om min nya app på mobilen.

Jag fick ett tips av Jennifer om en app som heter Shape up.
Så jag laddade ner den och testade. Det är en app där man skriver i längd, ålder, vikt och målvikt och så räknar den sedan ut ens BMI och hur många kalorier man får äta varje dag.
Det finns en "matbank" där man väljer det man ätit under en dag så ser man exakt hur många kalorier man ätit.
Enligt min mobil så är mitt BMI "övervikt". Va fan!! Trodde jag hade lite extra fett på kroppen men inte att det räknades som övervikt!
Sen vet jag ju också att alla kroppar är olika så man kanske inte ska ta det så rakt av.
Men man blir ju taggad till att gå ner i vikt iaf.
Jag ska iaf testa detta och se om det fungerar.
Nu jäklar! (och jag som skippade träningen ikväll)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar